Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

måndag 6 juli 2009

Dag 1 på träningslägret.

Hejsan!
Idag är det första dagen på träningslägret här i Ungern och vi har hunnit med en hel del även om klockan inte är så mycket.

Morgonjoggningen var 07.30-08.10 och den gick bra förutom att min ledsagare (Martin ofta glömmer att säga till när det kommer grejer t.ex. grenar… Så nu har jag 3 fina röda ränder i ansiktet efter just sådana…).

Efter joggningen var det frukost och sedan var det judoträning i 1,5 h. Där körde vi mest teknik men också lite newaza randori. Det är Chan-Clod som håller i träningslägret så det är roliga övningar vi kör, sådana man aldrig gjort förut!

Efter det var det lunch och nu vilar vi lite tills nästa träning som är 16.00 till 18.00 och då är det mer randoriträning om jag förstått saken rätt.

Ja det var lite kort om idag, får se om jag skriver mer i kväll eller om jag är för trött =)

Ha det bra!
Nicolina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till framgångarna!

Alva o Monica

Anonym sa...

Snygg bild med svenska flaggan i bakgrunden och medaljen runt halsen!
/Jenny och Pär