Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

torsdag 2 juli 2009

Träning

Hallå!
Jag har verkligen tränat och tränat och tränat hur mycket som helst nu de här första veckorna på sommarlovet! Det har blivit 2 till tre pass varje dag… Så det är därför jag inte skrivit någonting här, jag har helt enkelt inte orkat göra mycket mer än det jag måste…

Men även om det är jobbigt att köra på såhär så vet jag att det är så det måste vara! För snart är det Em och då ska jag ligga på topp! Och som det känns nu så kommer jag nog att göra det!

Jag känner att min kondition är bra, styrkan är bra och min judo är bra! Så jag kan verkligen säga att jag gjort allt, hur det än går i tävlingen!

Det jag tränat är Judo såklart, simning, löpning, cykling, styrka(lite) och lite allt möjligt. Det som gör att jag tränar så varierat är för att det är bra med varierad träning eftersom man då tränar upp olika saker och det är bra eftersom man i judon använder hela kroppen!

Vikten jobbar jag fortfarande med och det går åt rätt håll! Absolut!

Nicolina

Inga kommentarer: