Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

fredag 31 juli 2009

Nu har jag varit hemma några dagar

Hejsan!
Ja nu har jag varit hemma några dagar och det är faktiskt skönt! Jag har bara tagit det lugnt och inte gjort mycket alls =)
Det tog som vanligt lite tid för mig att packa upp väskan men då jag pratat med Dennis ungefär kl 12 på onsdagen och han sa att han redan packat upp och till och med tvättat tänkte jag att ”nu får man la göra det” och det var rätt skönt då det var klart =)

Sedan kom farmor hem eftersom pappa fyllde år och vi gick iväg och åt på en restaurang nere i Långedrag. Det var väldigt trevligt och hur god mat som hälst!

Igår var jag och mamma ute och handlade lite grejer, t.ex nya springbyxor och headsett till datorn, så nu kan jag använda skype. På kvällen åkte vi hem till Linda för att vara med på avskedskalaset eller vad man nu ska kalla det. Hon ska ju först till Danmark för att plugga där ett halvår och sedan till Afrika någonstans för att jobba som hjälparbetare.

Så någon gång där på kvällen åkte vi hem Mamma, Matilda och jag och jag var rätt trött så somnade ganska fort… Jag är seriöst fortfarande helt slut men det är kanske inte så konstigt med tanke på allt som har hänt nu i sommar!

Men i eftermiddag ska jag iaf ut och springa med Sandra så det ska bli kul!

Ha det bra!
Nicolina

3 kommentarer:

Johan sa...

Ja, du har verkligen inte tagit det lugnt en dag, så ta det riktigt lugnt nu och sov och vila!

Det klarar du i några dagar, sedan är du igång igen, om jag känner dig rätt =P haha

Kramar!

Louise sa...

Hej.
Jag kollade på det youtube klippet från peking som du lagt på hemsidan. JAg tror jag såg dig!! Ska in på youtube och så om jag hittar fler :D Kramar

Louise sa...

Hej, ville bara säga att JAG VILL HA MER INLÄGG :D Pussar Louise