Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

torsdag 2 juli 2009

EM i UNGERN!
















Hej alla!
Ja nu är vi här!
Vi kom igårkväll efter en lång resdag Som började med att Truls hämtade oss hemma klockan halv 7 och körde oss i judobussen till landvetter. Sedan flög vi från landvetter till Düsseldorf där vi var i några timmar och flög sedan vidare till Budapest där vi blev hämtade och skjutsade hit till Debrecen där vi är nu. Det är också här som tävlingen kommer vara!

Då vi till sist (efter 3 h i bil) kom hit igår så var det lite papper som skulle fyllas i, dräkter som skulle lämnas in, ackrediteringar att få, Kristoffer skulle synklassas och sedan åt vi middag för att efter det gå ut på en promenad.

Kristofers synklassning gick bra och han var ”strong B2” =)
Jag tror han kände sig väldigt lättad efter klassningen! För det är ju så att även om man är säker på att man klarar det så är man ju nervös!

Sedan la vi oss vid 9 Jag och Kristofer och även om det var lite tidigt var vi helt slut!
Men Kicki och Martin var nere och tog en kaffe och pratade med lite folk en stund till.

Nicolina

1 kommentar:

Johan sa...

Vad händer om man mot all förmodan inte skulle synklassificera sig? Om man typ tror att man är B3:a, eller B4:a om det finns,men råkar se för bra, får man inte vara med då eller? =P

Varför säger du föresten inte "mamma och pappa"?

Kram!