Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

torsdag 2 juli 2009

Dagen innan EM







Idag var det först viktkoll och jag låg bra i vikt då så jag bara hoppas att det håller tills imorgon men varför skulle det liksom inte göra det! Sedan var det frukost som var bra. Maten är faktiskt helt ok här!

Efter frukost var det träning och det är en stor träningsdojo här. Men det är grymt varmt här i Ungern och det var galet varmt i dojon! Men vi fixade iaf nästan en timme.
Det var seriöst lika varmt som inne i bastun på Krokholmen!
Vi körde lite fight och också en hel del teknik så vi körde iaf igenom det mesta!

Sedan var det dusch, lunch, vila, en promenad i det extremt varma vädret, vila igen, middag och nu sitter jag här och skriver…

Och ja Louise, Kevin är här! =)

Så imorgon gäller det!
Jag hoppas verkligen att det går bra men jag har ingen aning om vilka jag kommer få att möta nu när jag är i -63! Det ska bli väldigt spännande men också nervöst!
Martin är på coachmöte nu och jag är spänd på vad han kommer att säga när han är tillbaks,
Han kommer ju ha med lottningen på vilka jag får möta och i vilken ordning och allt sånt där!

Frågan är bara om jag är vaken när han kommer tillbaks! För jag måste ju lägga mig tidigt idag liksom! Men hjälp vad nervös jag är! Får försöka sluta tänka på det men det är ju svårt!

Håll tummarna för mig imorgon! Snälla!

Nicolina

1 kommentar:

Johan sa...

Då har ni väldigt kallt i bastun på Kroken ha ha ha =P

Det kommer gå jättebra! Så mycket du har tränat och allting! Kom igen nu, jag tänker på dig!! :)

Man är nervös, helt naturligt liksom, men det kommer gå bra!

Massa kramar!