Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

måndag 13 juli 2009

USA nästa!

Hej!
Har tagit det rätt lugnt de här dagarna som jag varit hemma. Har vilat en hel del, packat om och tränat lite. Idag på judon var det mycket folk för att vara sommarträning och det kändes bra i kroppen! Det var jättekul för alla viste om hur det gått i Ungern och alla gratulerade mig till medaljerna =)

Nu är det som sagt USA nästa och vi åker 10.30 imorgon jag och Martin.
Ska försöka skriva när jag är där men ni vet att det kan vara struligt med Internetuppkopplingar och sådär… Men jag ska försöka!

Ha det bra!
Nicolina

1 kommentar:

Kicki sa...

Hej Jag utgår från att ni har vaknat nu och sitter och äter frukost. Hoppas att resan gick bra så att ni kom i säng när jag gick upp i morse.Ha nu riktigt Kul och skaffa många kontakter för framttiden! Mor