Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

torsdag 2 juli 2009

Midsommar på krokholmen

Hej hopp!
På midsommar var vi ute på krokholmen Mamma, Pappa och jag. Men det var inte bara vi som var där ute, det var massa folk från Krokholmsföreningen. T.ex. var familjen Wästhage där och Peter och Anders och Madde så det var ju en del man kände. Jag tror vi totalt var runt 70 pers där ute!

Det var en trevlig midsommar med mycket god sill, jordgubbar, dans kring midsommarstången och så gjorde vi jättefina kransar! Det har inte blivit att jag gjort kransar på ett tag så det var väldigt roligt!

Jag höll mig frisk nästan hela midsommaraftonen vilket nog är en typ av rekord för min del (Med frisk menar jag inte allergisk).

Men det var som sagt en görtrevlig midsommar och jag skulle absolut kunna tänka mig att vara där ute fler midsomrar! Vi har varit där ett år tidigare men det var två år sedan
Och Förra året var vi i England Emelie, Jag, Sofia, Jonte, Louise, Emelie W och Lisa så då blev det ingen ”riktig” midsommar, men det var kul det också!

Nicolina

Inga kommentarer: