Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

lördag 18 juli 2009

Tredje heldagen i USA

Hejsan!
Här är allt bra! Idag har det varit rätt lugnt, jag började dagen med att kolla vikten och den ser bra ut =) Sedan så har vi varit iväg och tränat och detta kändes bra men man blir verkligen hur trött som hälst när man kör! Det är riktigt varmt + att vi ju som sagt är så högt upp.
Så har jag träffat en hel massa amerikanare och det är ju kul! Sedan har det inte hänt så mycket mer, vi har gått lite, ätit såklart och nu har vi alltså jag och Martin varit och kollat på goalball. Det är verkligen synd att Sverige inte har något lag här! För jag tror att det skulle kunna gå bra!

Jag har mått lite dåligt idag också men det kommer lite av och till så får hoppas att det är lugnt imorgon då jag ska tävla… Usch jag börjar bli nervös nu! Just det, jag har fått höra lite om tävlingen imorgon(lite sådär inte än officiell information) =) och det verkar vara en hel del -63 tjejer här! Vi blir typ 6 pers så det är ju riktigt bra! Det är folk från Sydafrika, Brasilien, Ryssland och så kommer jag inte ihåg mer =) men det ska bli intressant! Och hjälp jag försöker att inte tänka på morgondagen men det är svårt =)

Nu ska Martin snart iväg på coachmöte och jag går väll och lägger mig… Frågan är bara om jag kan sova. Men jag hoppas det!

Snälla, håll tummarna imorgon! Jag ska tävla någon gång på förmiddagen, kanske 10 eller 11… Så tja det blir ju + 6h eller något svensk tid… Men jag skriver naturligtvis på bloggen och berättar hur det gick!

Ha det jättebra!
Nicolina

4 kommentarer:

Kicki sa...

Hittade länken till P3 inslaget som spelades in i juni månad som sänds i morgon Söndag. Det stod lite om inslaget och hade med en tuff judobild.
http://www.p3star.se/default.ns?lngItemID=491&intPageColor=1

Johan sa...

Hm, hur "ser" vikten ut då? ;P

En lite kul grej är att du är mer aktiv på bloggen när du är ute och tävlar än när du är hemma =)

Goalball? Vad är det för tävling? Är det J-VM där med eller? Det hade ju varit svinskoj att vara där! =)

Ca kl 10, då borde det alltså vara ca 3h kvar nu..?
Klart jag håller tummarna för dig! Det kommer gå skitbra!
I'm thinking about you!

Kramar!!

Louise sa...

LYCKA TILLLL!!!!! Du tävlar typ nu. Kramar Louise

Anonym sa...

Familjen Gyllén skickar sina vanliga lyckönskningar!