Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

lördag 4 juli 2009

Dagen mellan tävlingarna.

Idag har det varit en rätt så lugn dag. Vi tränade en timme på förmiddagen och var och kollade på finaler i de viktklasserna som var idag men förutom det så har det mesta av dagen gått åt till att vila och ladda inför imorgon då det gäller igen!

Då är det ungdomstävling för folk från hela världen och då ska både jag och Kristofer tävla.
Han tävlar i – 73 kg och jag i en helt sjuk viktklass som består av folk från – 63, -70 och +78 kg… Det var alltså en sammanslagning av de här viktklasserna. Men jag ska iaf göra mitt allra bästa och vi får se hur långt det räcker! Så håll tummarna för oss imorgon! Nu ska jag sova! Sa just god natt till Kristofer innan han gick in till sitt och Martins rum. Hoppas inte Martin snarkar allt för högt nu i natt! Jag menar Kristofer måste ju kunna sova ordentligt nu! Men han kanske hinner somna innan Martin är tillbaks från coachmötet som föresten ingen mer än den japanska coachen hört talas om skulle vara… Så vem vet, det kanske inte är något möte alls =p men han är där nu iaf =)

Tack föresten för alla era härliga kommentarer =) ÅÅÅ vad glad jag blev när jag läste de!

Nicolina

3 kommentarer:

Anonym sa...

sov gott, vi håller alla tummar vi har! Gylléns

Anonym sa...

Förresten, hur mycket skrek coach Martin? :-)
/Jenny

Johan sa...

Haha, bra information? =P