Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

söndag 15 mars 2009

Datumen när jag publicerar stämmer inte med när jag skriver inläggen.

Hej!
Tänkte bara säga det att om ni tycker att jag publicerar grejer som hände för länge sedan så kan det ju stämma men jag skriver oftast ganska så nära då det händer… Men grejen är bara det att jag inte alltid kan komma ut på nätet och alltså ligger det ofta flera färdigskrivna inlägg på min dator innan jag får chansen att publicera.
Men ibland så hinner jag inte häller skriva inläggen i god tid eftersom det ofta är lite mycket som händer så ja… nu vet ni i alla fall vad det beror på om inläggen inte stämmer med datumen då jag publicerar.

Nicolina

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan ju göra så att du skriver vilken dag det är, alltså, om du skriver ett inlägg, så skriver du någon stans i inlägget vilken dag det är.
Menar, känner man inte dig så bra som jag så kan det nog vara lite svårt att veta vilken dag allt händer ändå. Nu publicerar du ju flera inlägg samma dag, men man vet inte vilken dag det skrevs..

Hänger du med? hehe =P

Jaja, jag klarar mig i alla fall, bara du fortsätter skriva så! =)

Puss och kram!