Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

tisdag 10 mars 2009

Torsdag = showdown

Tja =)
Skolan gick bra, jag hade franska och samhäll vilket funkade bra. I samhällen har vi börjat med flyktingpolitik nu och det är ganska intressant tycker jag! Franskan tja det gick ganska bra men jag fick lite hjärnsläpp på glosförhöret så det gick väll kanske inte bäst men ändå.

Efter skolan åkte jag hem för att äta lite snabbt innan jag fick skjuts av mamma till Kviberg där vi skulle ha showdownträning. Det gick riktigt bra och det var tre deltagare vilket jag tycker är ganska så bra!
Vi hade väldigt roligt och de var jättegrymma =)

Det roligaste av allt var att vi i slutet av träningen körde någon sorts rundshowdown vilket gick ut på att man efter varje skott skulle springa över till den andra sidan för att försvara osv. Det blev lite rörigt men var riktigt kul, tyckte jag i alla fall men jag spelade ju inte så jag kanske inte ska säga något men jag tror att deltagarna tyckte att det var kul också så ja =)

Efter träningen hade vi lite utvärdering Sandra och jag samt planerade för väcka 11 vilket ju är då vi ska ha nästa träning. Sedan tog jag taxi hem och fick lite mycket samåkning men det är i alla fall bättre att få det när man bara ska hem menar klart att det aldrig är kul egentligen men bättre då än om man ska någon stans.

Nicolina

Inga kommentarer: