Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

tisdag 10 mars 2009

Kort från USA






















Nu äntligen lägger jag ut lite kort från USA, jag har haft data strul och lite problem med fotona. Men nu lägger jag ut några stycken. Alla som är med påkorten är medvetna om att de kan finnas ute på nätet, Martin informerade dem om det. De tyckte att det varjättekonstigt att vi har sådana regler i Sverige, men de tycker tydligen att det ätr helt ok att fylla i hur många papper som helst. Typ att man inte är terrorist eller har begått krigsbrott....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder. Jag hoppas på fler :)

Anonym sa...

Lite svårt att läsa de där bildbeskrivningarna, men.. jag tror jag fattar, hyfsat i alla fall =P

Alltså, de och deras papper hehe =)

En grej du kan göra, fixa så du visar fler inlägg än de nuvarande 3 på förstasidan =)

Puss och kram!