Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

fredag 20 mars 2009

Grymt trött på träningen!

Hej!
På måndagen hade jag franska, hål och svenska. Sedan efter skolan var det judo som vanligt… Men jag var rejält mycket tröttare än vad jag brukar vara!

Franskan funkade bra även om det var lite svårt… På hålet pluggade jag samhäll eftersom jag ska ha prov på torsdag… Det är på politiska system i tredje världen och de andra hade provet när jag var sjuk där innan USA…
På svenskan skrev vi sammanställningstexter på de intervjuer vi gjort med 3 klasskompisar förra väckan… Min text blev väll inte så jättebra men det får gå…

Efter skolan åkte jag hem för att plugga samhäll, äta och vila lite innan judon…
Träningen gick väll helt ok men jag var så grymt trött! Jag fattar ingenting! Så trött har jag inte varit på länge! Och man kan ju inte häller säga att träningarna på lägret hade varit så värst hårda =) så det kan ju inte vara därför jag var trött…
A ja men det gick i alla fall och jag körde styrka efter träningen även om jag egentligen inte orkade hehe.

Nicolina

1 kommentar:

Anonym sa...

Man blir trött efter läger... men ja, för oss var den träningen hård hehe, så man kan ju bara försöka tänka hur sjukt hårt det måste vara i vanliga fall...

Men man orkar inte alltid! Visst att du tränar en hel del, men inte ens du kan orka jämnt! Säger kroppen ifrån så... fast det ska väl inte jag säga något om, det vet nog du mycket bättre än mig =)

Puss och kram!