Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

fredag 13 mars 2009

söndag = lugnt

Hej!!!!!!!!!
På söndagsmorgonen sov jag ganska länge och när jag väl gick upp kunde jag ta det lite lugnt fram till klockan två eller nåt då vi skulle åka till en kompis som fyllde 21!
Det var kul att komma till henne! Både för att man ju fick träffa lite kul folk+ att det var goda grejer att äta+ att det här var första gången vi var hemma i hennes nya lägenhet som hon delar med en kompis. Lägenheten är hur fin som hälst och vi hade jättetrevligt!

Efter ett antal timmar åkte vi hem och jag pluggade lite innan jag gick och la mig.
Alltså en ganska bra söndag.

Nicolina

Inga kommentarer: