Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

tisdag 10 mars 2009

Fredag = lugn kväll hemma med räkor (mums)

På fredagen funkade religionen lite bättre, det var nämligen grupparbete då men grejen var ju att man skulle ha bestämt grupperna tills lektionen började men det hade både jag och Stina glömt av så vi gick runt och kollade om det fans någon grupp vi kunde hoppa in i och det fans det. Vår grupp fick shikismen vilket inte är någon religion jag hört så jättemycket om tidigare så det är lite intressant. Det ska vara redovisning fredag v 11 och då ska jag prata om de 7 budorden som shikismen har.

Efter religionen var det kyrkan och gudstjänsten var ganska bra, det var en av de lite mer traditionella gudstjänsterna den här fredagen och jag tycker ju att det är lite svårt när det är såna där typ böner som prästen läser en rad och vi andra nästa och sådär men det gick ändå ganska bra.

Sedan var det dags för håltimme på vilken jag räknade massa matte så nu är jag klar med väckans matte och det känns ganska skönt.

Efter lunch var det samhäll och den gick bra.

Det var skönt att åka hem då dagen var slut för jag var ganska så trött faktiskt… Men jag hade tänkt åka till judon där det skulle vara fys men pappa var sent hem så vi han inte iväg dit… istället blev det räkor och tid för att läsa =) På kvällen när jag tänkte sätta mig lite vid datorn visade det sig att den blivit helt konstig och jag kunde typ inte göra någonting… Alla dokument var borta, allt på skrivbordet var borta och datorn hade slutat prata svenska… Så jag fick lyssna på en finsk röst istället hehe =)

Datorn har varit konstig ett tag nu så jag kan inte vara på MSN eller mejla eller någonting sådant… Så om det är någon som läser detta som undrar över varför jag inte varit på MSN på länge så är det inte för att jag är osocial eller så utan för att datorn inte vill…

Ha det bra!
Nicolina

1 kommentar:

Anonym sa...

Sikism, har jag aldrig ens hört hehe =)
Var har man den religionen?

I wonder, but I also know ;)

Puss och kram!