Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

tisdag 10 mars 2009

Tisdag med skolan igen + lärarkandidat = jobbigt

Hej hej!
På tisdagen började skolan igen och det kändes lite konstigt att komma tillbaks efter en väcka från skolan… Jag började klockan 8 och var riktigt trött eftersom jag inte kunnat sova ordentligtunder natten… Jag skulle ha haft redovisning på första lektionen som var specialidrott men det blev inte så eftersom de inte han med alla t.ex mig…
Efter lektionen gick jag till Saras rum och la mig en stund på soffan för att vila, men jag råkade somna haha. När Stina och Angelica kom för att vi skulle gå och äta tillsammans var jag typ skittrött så jag bestämde mig för att hänga med Sara lite senare istället.

Efter lunchen fortsatte mitt hål och jag försökte plugga lite innan religionen började. Men religionen alltså… Det är en lärarpraktikant där nu och tja då blir det ju inte så lätt om man säger så… Hon läste inte upp vad hon skrev på tavlan och dessutom delade hon ut papper på svartskrift till klassen med texter från någon helig skrift inom buddismen. Suck…

Efter skolan åkte jag hem men jag var fortfarande hur trött som hälst så träning var liksom omöjligt… Dessutom hade jag lite ont i halsen… Jag hatar när det är såhär, när man hela tiden är sjuk, det har varit alldeles för mycket av det där nu tycker jag! Man vill träna för att man vet att man behöver det och samtidigt är man sjuk och vet att det inte är bra för kroppen att träna… Det är riktigt jobbigt faktiskt!


Nicolina

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe ja, du var nog skapligt trött då alltså =) men det får man vara =)

Usch, lärarkandidater är oftast ingen hitt... men det är väl å andra sidan inte så lätt för dem att veta hur de ska göra, men de kan ju höra med ordinarie lärare eller något...

Puss och kram!