Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

söndag 15 mars 2009

Sara är sjuk!

Hej Alla!
Idag var Sara sjuk men det fungerade ändå ganska bra även om det blev lite bökigare än vanligt.

Först var det franska och det gick faktiskt ganska bra även om franskan ju är den lektionen där Sara behövs som mest. Men det var väll så att läraren tänkte lite extra på det och alltså tog det lite lugnare än vanligt.

Sedan efter et hål där jag pluggade samhäll var det dags att äta vilket jag gjorde med Stina och Angelika. Sedan Följde de mig till spårvagnen vilken jag skulle ta till ICAP där jag skulle ha Internet-kursen. Henrik mötte mig när jag kom fram till spårvagnen och därefter gick vi till ICAP och hade lektionen. Det gick ganska bra och nu har jag lärt mig att använda gmail… I alla fall hyfsat bra, men det gäller väll som med allt annat att träna lite mer på det!
När vi var klara följde Henrik mig till spårvagnen igen och när jag kommit på ringde jag till min mattelärare Sara som skulle möta mig då jag kom fram till domkyrkan… Det känns verkligen som att jag skulle behöva lära mig att hitta till spårvagnen själv från skolan… Menar det blir ju så bökigt om Sara inte kan följa mig…

Men Sara(matteläraren) mötte mig i alla fall och vi gick tillbaks till skolan där jag skulle ha Svenska… Det var ju inlämning idag på debattartiklarna men eftersom datorn inte funkat så bra alls under helgen gick det ju inte att göra så mycket på den… Så jag pratade med Sven och han sa att det var ok om man lämnade in på kvällen också, fram till 23.59 var det ok men som han sa ”du dör ju inte häller om den kommer in imorgon…” men det kändes ju lite tveksamt med det svaret, så då jag kom hem satte jag mig och skrev så mycket jag bara han innan judon.

Judoträningen gick bra, det var ganska mycket folk där så det var ju kul!
Vad hände mer då? Jo just det ja, tjejernas omklädningsrum ska de göra om så vi får tills vidare byta om i ett typ gammalt tränaromklädningsrum… När vi hörde det tänkte vi att ”nu kanske vi får bättre duschar ett tag då” menar våra i tjejernas är ju helt skumma… men icke… De här är lika konstiga, ja eller i alla fall nästan…

När jag kom hem skrev jag klart svenskan och skickade in den, men det blev sent! Fast det var i alla fall skönt att lämna in, så slipper man tänka mer på den nu! Hoppas bara att det gick bra!

Ha det bra
Nicolina

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför ska du ha g-mail för? Hotmail funkar lika bra =)

Har du dina lärares telefonnummer? Det har ju inte jag...

Puss och kram!