Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

måndag 16 mars 2009

Inte så vanligt att folk skadar knän på showdownträningar va?

Hejsan!!!!!!!!!
Skolan gick bra idag, jag hade samhäll, franska och matte. Men det var lite segt för på franskan var vi bara tre elever och därför tyckte vi att vi väll kunde skippa lektionen… Hehe Sara var den som pratade mest för det hehe. Men läraren tyckte inte det så vi fick ha lektion i alla fall… Men vi slutade ändå lite tidigare…

Matten var riktigt rolig! Jag älskar matte!!!

Sedan efter matten åkte jag hem, mamma hämtade mig så det var ju lite skönt iaf eftersom det snöade en massa!
När jag kom hem åt vi och sedan åkte jag till Kviberg för att ha showdownträning… Det var samma personer där idag som förra väckan och vi hade riktigt kul!
Men då vi lekte en lek vilken består i att två personer kastar en boll emellan sig och den tredje ska försöka få tag i bollen fick Elis en ganska ordentlig smäll på knäet… Han fick ganska så ont och jag var tvungen att hämta en is påse och sånt… Men det var ju inget alvarligt med honom på det sättet men ändå… Tror inte att det är så vanligt att man skadar knäet på showdownträningar hehe…

Efter träningen satt vi kvar en stund jag och Sandra för att utvärdera, de hade haft styrelsemöte samtidigt som vår träning så det fanns kvar några görgoda frallor, sådana med ost på =) och det är ju aldrig fel =)

Sedan åkte jag hem för att lägga mig. ja, det var min torsdag det =)


Nicolina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju konstig haha =P hur kan man tycka matte är kul?? Det undgår mitt förstånd haha =)

Puss och kram!

Unknown sa...

Hej Nicolina! Hittade till din blogg med hjälp av mamma som pratat med din mamma :) Spännande att läsa om din Usa-resa, vad duktig du är! Ha en fin dag och hoppas vi ses i sommar! Kram Charlotte