Härifrån visar jag till min nya blogg där du kan följa mig och min judo mot Paralympics i London judonicolina.blogspot.com Jag skriver inte längre på denna blogg som jag startade på Paralympics i Beijing 2008.

måndag 30 mars 2009

skippade GHIF’s årsmöte för träningen…

Hejsan!!!
I måndags var det först skola men det var bara en liten stund eftersom det var temadag om projektarbete för de andra och jag kommer inte att göra projektarbetet förrän om 2 år så jag ska ha temadag om det nästa år istället… Så det var ganska lugnt, bara en lektion och det var matte hyfsat sent på eftermiddagen…

Efter skolan åkte jag hem för att plugga lite, äta och sedan åka iväg till judon… Det var egentligen årsmöte med GHIF och jag skulle ha vart där men tja det låg ju samtidigt som träningen och vad tror ni man väljer att gå på? Jag valde iaf träningen: )

Träningen gick bra även om pappa ju inte var där men jag körde med Eme och Karl-Johan så det gick ändå bra!
Efter träningen kom mamma och pappa för att hämta oss alltså Eme, Felicia och mig. De kom direkt från årsmötet där det tydligen hade varit massa folk och nu sitter mamma i GHIF’s styrelse… Dessutom har de ju fått en ny ordförande och jag hoppas verkligen att hon är bra! Men det är hon nog!

Nicolina

1 kommentar:

Johan sa...

Hehe, jag hade nog också valt träningen =)

Vad alla i eran familj är engagerade då! Det är annat än vad man kan säga om min...
Grattis till din mor i alla fall ;)

Massa kramar!